Dienstag, 11. Februar 2014

Rrahim Sadiku - Poezi


SHQIPTARI

Kur lind qanë shqip,
Midis mijëra dhembjesh e etjesh
Fjalët e para i dëgjon shqip
Këngën e nënës
Bisedat me shokë
Shqip e thotë bukë e kripë
Shqip ia thotë kur ulet mbi gurë
Shqip i flet fjalët e dashurisë
Edhe lotët i rrjedhin shqip
I lumi unë – thotë shqip
Shqip ankohet “Oh kuku nënë”,
Me hallet e jetës shqip përballet
Shqip edhe plaket...
Shqip edhe vdes...
Të vdekur duan ta ndajnë nga gjuha e nënës
Kur mbi varr i këndojnë arabisht greqisht!!!?

 

EJA

Eja eja eja
Koha të bëhet ne...
E jona bëhet bota
Për një kohë
Për të gjitha kohët

 

NËSE

Nëse një ditë vjen e nuk shkon
Bota e dashurisë na merr brenda
I gjithë universi bëhet unë e ti

 

GJAKOSJE E ZEMRËS

Njerëzore është ndoshta
të vdesësh përditë
të qeshesh me lumturi të rrejshme

ta mbulosh me fjalë
gjakosjen e zemrës
copë-cop kur e ke shpirtin

lartësive të të shohin
e ti shtatë pash nën tokë
përpëlitur dhembjesh

tehave të shpatave duke mbrojtur zemrën
shigjetave helmuese duke u ikur
për të besuar se ndoshta
ndoshta je vetëvetja....

 

KOHËT

Vjen një kohë
e të gjitha kohëve
pa fund e fillim

shkon një kohë
koha jonë...

pastaj e kuptojmë
me hapin e saj
mund të kishim ecur edhe ne....

 

PËRRALLË PËRJETËSIE

Më shikoi e tha:
nuk vdesin gjithë të vdekurit...
nuk jetojnë gjithë të gjallët,
bashkon të gjallë e të vdekur
jeta....

 

RRETH UTOPIE

Doja
të më doje
si të doja.
Doje
të të doja
si doje.
Donim
të dashuronim
si nuk kishte dashur kush deri atëherë
mbi këtë dhe...
Por
vetëm dëshirat nuk ishin dashuri..,

 

DILEMA

Jeta tha: mirë!
jetes i thashë: shumë mirë!
Vallë mirë e shumë mirë a ishin jetë?!

 

DHEMBJE

As fill as fund kujtimesh gjen
me vetminë tënde të madhe shtyhesh tutje

mos ta paqa borxh
si duron
duke kujtuar se fluturon e lirë
në vetminë pa fund

 

NATË E VONË

Iku e erdhi
erdhi e iku
gjëmoi pa e ndjerë kush
pos hoveve të mia të zemrës
dhe mallit që dogji terrin

 

FILL

Loti ishte tharë
fjala ishte ndalur
me mua
vetëm vetmia...

Qielli i dhembjeve
hapej mrekullisht
thahej pështyma
mbështillte bryma

e gjitha bëhej edhe më vetmi

 

PLATONIKE

Dhembje e beftë,
një ndejnë magjike,
as gjumë as zgjuar...
një etje...
krejt harruar...
duke besuar se tutje priste shpresa

 

KOHË

Vjen e shkon tehut të shpatës
e shohim ditës
i hapet natës
dhembjen mbjell
na herr
e largët mbetet edhe në afërsi
e pakuptueshme deri në pafundësi

 

NGACMIMI

Më ngacmon pamja jote
fjala jote me drithëron
shpresa në ata sy
besimi në atë zemër
më ngacmon
ngacmon
nuk kam si të përgjigjem
jemi shumë larg
për të qenë afër
ngacmon
dhe pamja jote ngulitet në mua
tashmë nuk e di
në është etje fanitje apo fat...


SHËTI

E pashë kaltërsinë
Kuptimin e të pakuptueshmës sikur kapa me dorë,
një mal pak më tutje
shkrehu botën e pasurive
varfëria ime e madhe doli në pah
mëkot u lodha
pafati nuk mashtrohet

 

FTESË PËR TË PAGJUMËT

Dhe ftoj të gjithë të pagjumët
të zgjohen
me pagjumësi nuk e mashtrojnë moshën

ftoj të gjithë të pagjumët
të mos lodhen për lodhjen
ashtu mjaft lodhen me jetën

 

NJË EMËR

Ajo brishtësi
Ajo pafajësi,
Ajo mrekulli
Ajo qeshje gurrë
Ajo doçkë urë
Ajo mirësi
E kanë një emër:
Fëmijë

8 Kommentare:

  1. Am Afrodita nga TIRANA, i dashuri im më la për një arsye që nuk ma bëri kurrë të njohur, më bllokoi në çdo rrjet social që mund të përdorja për të kontaktuar me të. e cila më solli trishtim, u përpoqa ta kthej, por u mashtrova dy herë, derisa takova një mikun tim shumë të mirë i cili më tha se si u ndihmua nga një magjistar i mrekullueshëm i quajtur Dr Dr, pastaj i shkrova atij në WhatsApp, ai më premtoi se do të më ndihmojë dhe gjithçka do të jetë mirë në 3 ditë pasi ai bëri një magji dashurie, dhe unë bëra gjithçka që ai më udhëzoi, për ta shkurtuar historinë, për habinë time më të madhe, ish i dashuri im të kthehej tek unë pas 3 ditësh dhe duke qarë duke më kërkuar ta fal që nuk e kishte parë atë që i ndodhi, ai më premtoi se nuk do të më linte kurrë për asnjë arsye, dhe tani ne jemi të përkryer së bashku me gëzimin dhe lumturinë, të gjitha falë Dr White, kontaktoni me të për çdo lloj magji, më besoni ai do t'ju ndihmojë të zgjidhni çdo problem që po kaloni për momentin,
    Email: wightmagicmaster@gmail.com
    WhatsApp+17168691327

    AntwortenLöschen
  2. Më duhet vetëm të them këtë dëshmi, unë quhem Mariah Carey, u martova para 9 vitesh pa asnjë fëmijë për të, burri im më urrente dhe vjehrra ime më trajtoi aq keq, kjo më bëri të frustruar, erdha duke kërkuar në internet për ndihmë më pas pashë shumë dëshmi se si Dr dawn acuna ndihmoi shumë burra dhe gra, e kontaktova menjëherë në Whatsapp dhe ia shpjegova situatën time, ajo më premtoi të më ndihmonte dhe më dha disa udhëzime të cilat i bëra gjithçka në mënyrë perfekte. në fund të fundit ajo më kërkoi të shkoja në spital një letër 1 muaj dhe për habinë time isha 1 javë shtatzënë, por për momentin i jam shumë mirënjohëse sepse kam lindur djalin tim të bukur dhe unë dhe familja ime jetojmë në paqe dhe lumturi. tani, kontaktoni atë në Whatsapp. ( +2348032246310 )
    *Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë
    *Nëse doni të ktheni të dashurin tuaj.
    *Nëse doni martesë të qetë.
    *Nëse doni të kuroni ndonjë sëmundje, apo ndonjë gjë tjetër.

    AntwortenLöschen
  3. Unë po e ndaj këtë dëshmi për partnerët që vuajnë në marrëdhëniet e tyre, sepse ka një zgjidhje të qëndrueshme.

    Burri im më la mua dhe 2 fëmijët tanë për një grua tjetër për 3 vjet. U përpoqa të jem e fortë vetëm për fëmijët e mi, por nuk munda t'i kontrolloja dhimbjet që më mundonin zemrën. Isha i lënduar dhe i hutuar. Unë kisha nevojë për ndihmë, kështu që bëra disa kërkime në internet dhe hasa në një faqe ku pashë se Dr. DAWN ACUNA, një magjistar, mund të ndihmojë të kthehen të dashuruarit. E kontaktova dhe ajo bëri një lutje dhe magji të veçanta për mua. Për çudinë time, pas 3 ditësh, burri im u kthye në shtëpi. Kështu u ribashkuam përsëri dhe kishte shumë dashuri, gëzim dhe paqe në familje.

    Ju gjithashtu mund të kontaktoni Dr. DAWN ACUNA për zgjidhje të shpejtë.
    1) Nëse dëshironi të ribashkoheni me të dashurin tuaj.
    2) Nëse keni nevojë për paqe / gëzim / lumturi në martesën tuaj.
    3) Nëse dëshironi të trajtoni infertilitetin.
    4) Nëse dëshironi të kuroni çdo lloj sëmundje, Kancerin/HIV/Tubën e bllokimit/etj.
    5) Nëse doni të tërheqni dikë në jetën tuaj.
    Whatsapp: +2348032246310
    Email: dawnacuna314@gmail.com

    AntwortenLöschen
  4. Nuk mund ta besoja se do të ribashkohesha ndonjëherë me ish-dashnorin tim, isha aq i traumatizuar duke qëndruar vetëm pa trup që të qëndronte pranë meje dhe të ishte me mua, por isha aq me fat që një ditë të caktuar ta takova këtë magjistari i fuqishëm Dr Ediomo, pasi i tregoi atij për situatën time, ai bëri gjithçka që ishte e mundur për të parë që i dashuri im të kthehej tek unë, në të vërtetë pasi bëri magji, ish i dashuri im u kthye tek unë më pak se 48 orë, erdhi ish i dashuri im kthehu duke më lutur se nuk do të më lërë më kurrë, 3 muaj më vonë u fejuam dhe u martuam, nëse edhe ju jeni duke pasur të njëjtën situatë. Ai është shumë i fuqishëm në punët e tij;
    * magji dashurie
    * nëse doni që ish-i juaj të kthehet
    * Ndaloni divorcin
    *thyej obsesionet
    * shëron goditjet në tru dhe të gjitha sëmundjet
    * magji mbrojtjeje
    *infertiliteti dhe problemet e shtatzënisë
    Kontaktoni Dr Ediomo në emailin e tij: drediomo77@gmail.com
    faleminderit shumë zotëri që më ktheve tek unë ish-dashnorin tim, emailin e tij: drediomo77@gmail.com ose telefononi/whatsapp:+2349132180420
    +2348155926517

    AntwortenLöschen
  5. Burri im është kthyer!!! Pas 1 vitesh martesë të prishur, burri më la me dy fëmijë dhe jeta ime u shkatërrua. Doja t'i jepja fund, gati vrava veten se ai na la pa asgjë. Jam thyer emocionalisht gjatë gjithë kësaj kohe dhe jeta më duket e pakuptimtë. Një ditë besnike, duke shfletuar internetin, hasa në disa dëshmi për Dr DAWN. Disa njerëz dëshmuan se ai e ktheu ish-in e tyre, të tjerë dëshmuan se ai rikthen mitrën dhe shëron sëmundjet me barishte. Më shumë më interesonte pajtimi me bashkëshortin tim, të cilin Dr. DAWN e bëri të mundur që ta kthente burrin për 3 ditë. Tani burri im është kthyer dhe ne kemi jetuar të lumtur që atëherë. Të gjitha faleminderit për Dr DAWN. Këtu, kontaktin e tij e lë për të gjithë. Sepse ka çdo lloj sfide,
    Email (dawacuna314@gmail.com)
    Whatsapp: +2349046229159

    AntwortenLöschen
  6. Faleminderit Dr DAWN që më ndihmove të kthej të dashurin tim me magjinë tënde të dashurisë, jam shumë i emocionuar që po jetojmë të lumtur së bashku tani me të vërtetë magjia jote e dashurisë është 100% garanci dhe nuk ka efekte anësore. Shikuesit atje, nëse po kaloni probleme në marrëdhënie, ju këshilloj të kontaktoni Dr DAWN për magjinë e tij të dashurisë. Ju siguroj se magjia e tij e dashurisë mund të rregullojë marrëdhënien e prishur dhe problemin e kotësisë sa hap e mbyll sytë. Këtu është emaili i tij i detajeve: dawnacuna314@gmail.com ose WhatsApp: +2349046229159

    AntwortenLöschen
  7. Unë kurrë nuk e dija se kisha një shans të madh për ta kthyer burrin tim derisa takova Dr. Ellen. Ishte shumë e vështirë për mua kur i dashuri më la për një grua tjetër. Isha i shkatërruar dhe nuk mund të shërohesha. Miqtë dhe familja e tij bënë gjithçka që mundën për të na bashkuar, por nuk funksionoi. Isha beqar për disa muaj dhe nuk mund ta shihja veten duke dashur dikë tjetër. Kështu që më duhej të kërkoja ndihmën e Dr. Ellen, e cila më dha privilegjin të sigurohesha që dëshirat e zemrës sime të realizoheshin. Na bashkoi, dashuria dhe lumturia u rikthyen. Fjalët e tij janë angazhimi i tij dhe ai nuk dorëzohet kurrë kur i premton dikujt një rezultat brenda 48 orëve, gjë që më befasoi kur doli rezultati im. Mos ngurroni të kërkoni ndihmë diku tjetër. Kontakto me të tani. Email-i i tij: ellenspellcaster@gmail.com ose WhatsApp: +2349074881619

    AntwortenLöschen
  8. Faleminderit për atë që bëre për mua { Dr. Ellen}! Burri im ndaloi së plotësuari dokumentet e divorcit pasi të kontaktova që të më ndihmoje të ndaloja divorcin me burrin tim dhe tani gjërat po shkojnë shumë më mirë. Siç the i gjithë procesi i divorcit është anuluar dhe gruaja e keqe që po shkakton problemin në martesën time ka lënë burrin tim dhe tani jemi të lumtur së bashku. Nëse po e shihni këtë dëshmi dhe keni probleme në marrëdhënien tuaj, martesën ose ndonjë problem tjetër. , ju mund të kontaktoni atë me email:( ellenspellcaster@gmail.com ) ose WhatsApp saj ( + 2349074881619 ).

    ajo është specializuar në magjitë e mëposhtme:

    *Shtrirja e dashurisë
    *Marraige magji dhe dashuri detyruese
    * ritualet e parave
    * bukuri magji dhe rituale
    * ritualet e pasurisë
    * Spells tërheqje seksuale
    * Hiv shërim magji
    * Fitojë rastin gjyqësor
    * Hiq mallkimin dhe energjinë e errët
    * Spells mbrojtje
    * magji llotari
    * fat magji
    * magji fertiliteti

    AntwortenLöschen