Mittwoch, 7. November 2012

NJË POEZI NGA VAILD HYZOTI

 
MË KA HUMBUR E DASHURA

 E bëra denoncimin në policinë e shtetit,
Në europol, interpol, në gazetat e mëdha,
Plotësova formularët me kërkesat standarte:
“Shënjat e vecanta që ka…”.
Dhe kudo tunden kokën të pakënaqur,
Krejt skeptikë tregohen me mua.
Thua të gjithë s’e njohin dashurinë,
Ka në botë njerëz që kurrë s’dashuruan?
Vetëm gazetat qenë më tolerante,
Lajmin e vunë në kolonën për humbjen e qenve.
Pastaj më nisën ambulancën,
Të prisja të dashurën në spitalin e të cmëndurve.
S’e di në qenë hetuesë a mjekë,
Në qenë studentë të degës së pikturës,
Prisnin t’u jepja një shpjegim të plotë,
Për moshën, sytë, buzët, shijen e gjuhës…
Dhe unë të gjitha ia thashë,
Se 17 vjece e dashura ishte,
Nuk bën tualet, e ka të panevojshëm,
Se bukurinë e ka të natyrshme,
Se buzëqeshjen e ndez sa më sheh
Dhe në sy mban portretin tim.
Unë flisja…Ata shënonin në letra.
 ...mjekët më shtruan,
Gazetat kërkonin shpërblim.
Për të dy palët, vetëm të ma gjenin
Nënshkrova t’u jepja shpirtin tim.
Më thanë të gjithë se do kërkojnë e do ma sjellin,
Në shpirtin ,(për siguri) u jap më parë.
Tani kërkoj në boshësinë e vetvetes.
Po shpirtin tim ajo vajzë ka marrë…

1 Kommentar:

  1. Më duhet vetëm të them këtë dëshmi, unë quhem Mariah Carey, u martova para 9 vitesh pa asnjë fëmijë për të, burri im më urrente dhe vjehrra ime më trajtoi aq keq, kjo më bëri të frustruar, erdha duke kërkuar në internet për ndihmë më pas pashë shumë dëshmi se si Dr dawn acuna ndihmoi shumë burra dhe gra, e kontaktova menjëherë në Whatsapp dhe ia shpjegova situatën time, ajo më premtoi të më ndihmonte dhe më dha disa udhëzime të cilat i bëra gjithçka në mënyrë perfekte. në fund të fundit ajo më kërkoi të shkoja në spital një letër 1 muaj dhe për habinë time isha 1 javë shtatzënë, por për momentin i jam shumë mirënjohëse sepse kam lindur djalin tim të bukur dhe unë dhe familja ime jetojmë në paqe dhe lumturi. tani, kontaktoni atë në Whatsapp. ( +2348032246310 )
    *Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë
    *Nëse doni të ktheni të dashurin tuaj.
    *Nëse doni martesë të qetë.
    *Nëse doni të kuroni ndonjë sëmundje, apo ndonjë gjë tjetër.

    AntwortenLöschen